Velkommen til
Vilsted Skytteforening

Kampprogram, holdresultater og puljestilling fra landsdelsturneringen på 15 meter cal.22-riffel sæsonen 2018-2019. Download program og resultater på linket.

Riffelturneringen afvikles som ude-hjemmebaneturnering over 4 runde. 1 runde afvikles på hjemmebane og fungere som tilmelding til turneringen. De 6 bedste foreningshold gennem turneringen kvalificere sig til holdfinaler ved Nordjysk Mesterskab, hvor så de 3 bedste foreningshold opnå kvalifikation til DM for foreningshold

Kampprogram, holdresultater og puljestillinger fra landsdelsturneringen på luftriffel sæsonen 2018-2019. Download program og resultater på linket.

Luftriffelturneringen afvikles på hjemmebane over 4 runde 1 runde fungere som tilmelding til turneringen. De 6 bedste foreningshold gennem turneringen kvalificere sig til holdfinaler ved Nordjysk Mesterskab, hvor så de 3 bedste foreningshold opnå kvalifikation til DM for foreningshold.

Vilsted Skytteforening, Vilstedvej 203, 9670 Løgstør - rasmusmollerlarsen@hotmail.com - 23 72 66 27

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk