Velkommen til
Vilsted Skytteforening

Overlade Friskole's 5.klasse vinder ved Guldmedaljer ved Nordjyskfinale og kommer til DM, hvor det bliver til en meget flot 5.plads. De 4 elever Andreas Myrup, Kasper Nielsen, Jeppe Virenfeldt og Rasmus Mikkelsen vinder 1.500,- til klassekassen som hele klassen får gavn af.

Overlade Friskole går videre fra indledenderunde og er klar til Nordjyskfinale, som blev afvilkes i Hobro lørdag d. 17. november. Her vinder de guldmedaljer og vandrepokalen, samt kvalificere de sig til DM finalen, der afvikles 24. november i Vingsted. På billede ses fra venstre Jepper Virenfeldt, Kasper Nielsen, Rasmus Mikkelsen og Andreas Myrup.

Vilsted Skytteforening, Vilstedvej 203, 9670 Løgstør - rasmusmollerlarsen@hotmail.com - 23 72 66 27

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk