Velkommen til
Vilsted Skytteforening

Kan du download kampprogrammet og resultater fra Landsdelsturneringen på 15meter cal.22 Riffel for sæsonen 2015-16 på linket til højre

I forbindelse med landsdelsturneringerne bliver børneskytterne udtaget til, at deltage på holdene. Foreningen betaler patronudgifterne til skytterne gennem hele turneringen.

Landelsturneringen på 15meter cal.22 riffel er en ude- og hjemmebaneturnering, hvor forældre og instruktør skiftes til at køre med skytterne.

Download holdresultater fra Landsdelsturneringen på 15m Luftriffel fra sæsonen 2015-16 ved links til højre.

I forbindelse med landsdelsturneringerne bliver børneskytterne udtaget til, at deltage på holdene. Foreningen betaler udgifterne til hagl gennem hele turneringen.

Luftriffel turneringen på 15meter afvikles kun på hjemmebane over 4 runder.

Vilsted Skytteforening, Vilstedvej 203, 9670 Løgstør - rasmusmollerlarsen@hotmail.com - 23 72 66 27

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk